MUET...unpredictable???

hai Miss Blogger...

mesti korang tahu dh kn apa aku nk ckp nie??..its all about MUET aku yg start ari nie...paper speaking..alhamdulillah...tak adalah susah sgt...dpt buat jugaklh...

group discussion aku yg lead...mmg aq blasah ckup2x mamat poyos yg satu group ngn aku tue...hehe...jhtnya aq kn..endingnya conclusion drpd point yg aku bg...alhamdulillah..walaupun sbnarnya aku gugup,nervous and sleepy...tido je kje kau...

balik je,aq belasah mkn 2 ketul ayam..gila kn aku??...yalah,aq lapar...aku mkn laa...hehe...lagi satu,BB1M aku dh habis...hahaha...nie mmg kje yg cukup gile...sbb aq borong 10 bijik novel..and buku favourite someone...Man from Mars,Women from Venus...drpd sinopsis mcm best..xpe,aq try baca ckit2x...aq nie xboleh harap sgt...novel mmg aq blh habiskn tp buku ilmiah susah ckit..hahaha...bestkn aku...

okaylaa..aku nk study nie..ada test Control System...hope can do the best...by the way,test Proses Pembuatan Elektronik dpt A..85%..highest in the class..alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment