Arghhhhhh....sakit hati!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hai Miss Blogger...


tajuk tue pon dah tahu mood aku kan??...mmg aku tgh sakit hati...kau tahu x knp???...sbb ada mamat berlagak bagus yg pernah hadir dlm hidup suka wat aku sakit hati...perasan bagus laa sgt sbb dah ada awek baru...aku tak tergugat pun laaa!!!!!!!!!!!!....


aku rasa otak aku dah nak tersembur nie sbb sakit hati ngn dia...bodoh punya lelaki...aku cuma nak password ngn emel aku aje...itu pun susah nak bagi...ingat diri tue dah bagus sgt....aku rasa nak bunuh je kau  dgn awek kau tue....ehhhhhh3x...dah melalut plak dah....


hahhaha...mcm owg gila je aku nak marah2x kan org yg bajet hot mcm tue...hahahaha...by the way...awek baru dia ada gak blog....mcm baru je buat sebenanrnya....so,ada satu entri dia citer sala dia g umah mamat tue...apa yg dia lalui tue aku dah lalui...xda sbb aku nak jelous cuma aku dah tahu penghujung akan jadi mcm nie...dgn hasutan bekas kekasihnya dulu,keluarganya yang xboleh terima aku..kalau dah bukan jodoh nak buat mcm mna....hahaha...teringat plak kata2x mamat tue...yg akulah pompuan yg pernah muncul dlm mimpinya selepas dia wat istikharah....hahahha...susah aku nak percaya apatahlagi nk percaya....tapi semua dh jadi....xda benda aku nak sedihlan....sekurang2xnya aku dah bebas....


aku akan cari hidup aku balik...andai kata aku dan dia ditakdirkan utk berjumpa lagi,aku anggap aku xpernah kenal dia...utk menyambung balik apa yg dia lakukan tue aku mmg dah xnak...cukuplah atas apa yg dah jadi...belajar dari kesilapan...lepas nie,aku kena hati2x dah utk terima lelaki dlm hidup aku...ataupun mungkin aku akan tutup pintu hati utk lelaki...entahlah...never feel sad for thins that happen before...hope so...


so,Miss Blogger....sorry laa ggu kau subuh hari nie...aku kena belajar pendamkan perasaan aku kan??...share ngn kau sorg...aku belajar menyayangi dan menghargai prg lain selain keluarga aku tapi akhirnya aku kecewa juga kan...aku harap hidup aku kan jd lebih baik lepas nie...aku dah tekad nak berubah lepas apa yg dah jd...aku nak buang hidup aku yg dulu sebelum dan semasa aku kenal dia...xda penyesalan cuma aku terkilan sebab penafian atas kecurangan yg dia buat...aku terima semua ini atas balasan semua kesilapan aku...

TIADA ORANG YANG BAIK YANG TIADA MASA LAMPAU...
TIADA ORANG YANG JAHAT TIADA MASA DEPAN...


terima kasih atas segalanya....kecewa kali kedua setelah mempercayai bahagia ada utk aku sudah cukup sakit...kali nie aku cuma perlu tumpukan perhatian pada pelajaran aku dan family aku aje...aku dah terima yg aku xkan bahagia...hope so...


bye Miss Blogger....aku nak layan perasaan kejup!!!!!!!!
huwaaahhhhhhh!!!!!!!!!!!!!


p/s:jom layan lagu BTOB nie....insane...yes,you make me go insane....


No comments:

Post a Comment