KEMADI TERAKHIR MEBOSANKAN Part 2

Hai Miss Blogger...

miss you so much...hehehe....lamanya tak menulis entry kan2x??...haahhhhh!!!...cewitttt tak ayat2x lilo hari nie??...okay laa...kita happy hari nie because my proposal accepted and get 90%...hahahha...happpyyyy!!!

sekarang bukan nak citer sal tue okay??...yang tue citer lain...nie nak citer sal KEMADI...patutnya 3 hari 2 malam kan??..tahu tak apa jadi???...its become 1 night and 1 day only...sebab aku balik dari program tue...why???...because that programme was suck!!!!!!....

program tue aku expect the best for the rest of my life...but its become the worst ever and forever....sumpah!!!..lau aku tahu jadi mcm tue,aku takkan gie kem tue....KEMADI is stand to KEM KEMENDAPAN DIRI!!!!!!!!!!!!...serasa aku tak da lagi kem yang budak2x IPTA buat student pompuan duduk kat hostel or calet...sbb nak mudahkan persiapan diri...heyyyy guys!!!...itu KEM okay???...pengalaman yang takkan ada selepas korang keluar dari dunia student....jangan jadikan alasan aurat tue sebagai sempadan...ISLAM tue UNIVERSAL...terbuka...takda erti maksiat sekiranya bercampur untuk benda yang penting....lau korang nak sangat mengikut syariat,why korang tak buat asing2x??..siswi tempat lain siswa tempat lain???...tell me....

okaylaa yang tue,aku terpaksa terima jugakkan??..so aku accept sebab tak nak panjangkan isu...yang jadi tak bestnya bila niat baik nak tolong seorang kawan nie di labelkan sebagai amik alih kuasa orang lain iaitu kuasa kepada AJK MAKANAN...aku mungkin salah tapi lau dah tahu salah kenapa tak tegur??..kenapa tak suruh berhenti???...aku tak kisah kut lau kena halau sekalipun...nie tak,pergi mengadu kat orang lain...weyyy,bro...koe lelaki,face to face...jangan cakap belakang...mcm pompuan pulak...adesss!!!...mmg marah sangat tym tue...then malam tue jugaklah aku plan nak balik keesokan harinya...

then,ada lagi yang komplain nasi keras laa...apalah....tapi yang hairannya makan jugak....yang tak best tue,tunggu satu malam tue dah habis baru nak komplain....aku rasa nak tikam je sorang-sorang ngn pisau pemotong daging....yakkkkkk!!!!!!!!!!.....tapi tak apalah,aku dah tak kisah...dah tiga jadi macam nie...aku pon dah nak habis...its tyme for focus!!!!!!!...taknak aku lama2x kat cnie dah...semua orang anggap aku jahat...so,lepas nie biarlah aku jadi jahat...malas nak terangkan lagi dah...kawan tapi macam syaitan....amik kau!!!!!!!!...aku dah hilang hormat dah...so,its over!!!...

aku happy kot dapat pergi KEMADI tue...konon nak happy2x..tapi semua hancur berkecai...bukan kenangan terindah tapi terburuk...sabar je laa...takpe laa...tinggal 2 bulan je lagi....tak sabar nak kuar dari tempat nie....sedih sbb ada kawan pon tak pernah nak faham...tahu nak komplain aje...korang semua cakap sal berlapang dada,ukhuwah dan bersangka baik...tapi korang buat ke??...guys,aku sayang korang semua...but korang semua tak pernah tahu semua tue...aku sedih nak grade...tapi lepas apa yang jadi,aku dah tak nak jumpa korang lagi dah...sampai bila-bila....

till then,Miss Blogger....

No comments:

Post a Comment