I'm Bored!!!



Hai Miss Blogger...

apa khabar??...sihat x??...by the way ari nie xda class...menempek je kat rumah...kadang bosan jugak aku lau xda class nie...asyik nak tido aje...alahai....mcm mna laa nanty??...aku skrg xhabis2x fikir apa nak wat lepas study...tanggungjawab aku banyak...berat sgt nak dipikul...apa laa aku nak buat nie...

see,aku tak habis belajar lagi..tapi dah mcm2x aku fikir...what should i do??..nak keje terus lepas habis je study...nak duduk mana lepas nie??..nak keje kat mana dgn kelulusan setakat diploma nie??..takkan aku endingnya keje kat kilang jugak??...nanti sewa rumah mahal??..kos sara hidup meningkat???...yg paling penting,umur bape aku nak kahwin???...hahhh!!!!...tengok...gilakan aku nie???...xda bende nak wat,saja nak sakitkan kepala sendiri...good job cik lilo...well done...ape kejadahnya well done??...ngekkk ngokkk!!!

now...end up with bored life...some people do say a same thing...knapa aku pilih jalan hidup skrg padahal dulu aku ada pilihan lain yang lebih baik??...see,people always regret everything that they do in their life...same like what i feel now..the situation put me here...oh god!!!...how ungrateful me??...sepatutnya aku dah nampak apa aku nak dlm hidup nie dulu...tapi sampai skrg aku masih tak nampak...even bayang2x masa depan aku pun masih xjelas...ibarat aku mengandaikan masa depan aku dah gelap sbb aku datang belajar kat kolej aku sekarang...mcm xbersyukur dgn apa yang aku ada??..dalam otak asyik fikir aje...peluang pekerjaan apa yg aku ada dgn kelulusan dari KOLEJ TEKNOLOGI DARULNAIM??...huhhhh!!!!...aku jelous dgn kawan2x aku...semua dah sambung degree...aku sorang jugaklaa yang masih duduk terperap kat kolej aku nie...


sebut aje KOLEJ TEKNOLOGI DARULNAIM...mesti semua org tanya aku...kolej apa tue??kat mana tue??xpernah dengar pon??...terasa aku terlalu kerdil berbanding orang lain...sedih bukan kepalang...kenapa aku datang sini???...arghhhhhh!!!!...patutnya aku ikut kata hati sambung matrikulasi dan capai cita-cita aku jadi doktor...tapi skrg,aku end up dgn kejuruteraan elektronik...makin hari aku dah nak habis belajar aku makin rasa I'M WASTED MY THREE YEARS...sedihnyaaaa!!!....if just i can turn the time back...hukhukhuk....aku terlalu risau xdpt peluang utk bekerja lepas nie...aku taknak endingnya aku menganggur...aku nie budak diploma aje...sedangkan graduan berkelulusan degree pon menganggur...inikan aku???....ape laa nak jadi ngan hidup aku skrg??...makin hari makin rumit jadinya....beban yang aku galas makin hari makin buat aku stress...harapan mak ayah aku...adik-adik aku...adik lelaki aku sggup xsambung belajar sbb nak bagi laluan kat aku...ohhhhh my lifeee!!!!!!!!!!!!!!

what should i do now???...

till then Miss Blogger...malas nak melalut lagi...wat aku sedih je...



Lots Of LOVE...




No comments:

Post a Comment