Aku Dan Setia Hujung Nyawa

Hai Miss Blogger...


as what you saw above...title entry nie sal drama slot Akasia kat TV3 yg kira hot laa beberapa minggu lepas...SETIA HUJUNG NYAWA...sebuah drama yang diadaptasi dari novel karya FATIN NABILA...aku sebenarnya xde berapa nak tahu sal drama2x yang tgh ditayangkan sekarang kat tv tue...why??..sbb umah sewa aku xda TV....sedihnya!!!!....then,someone told me about this drama...dia citer everything sal citer nie sampai aku rasa nak tengok jugaklah...by then of the conversation,dia cakap kat aku drama tue dari sebuah novel...novel???...really??..keesokan harinya,aku terus g SMO utk cari that novel..alhamdulillah..i got it then...masa tue tinggal 3 biji je lagi....selamat sempat...


so,aku pun baca laa novel tue...baca punya baca,aku agak penulis dia baru lagi kut...byk bende lagi yang kene improve...so,utk puaskan hati aku...aku minta citer kak Cik Bella...yerrr,aku cari drama tue bagai nak giler....sbb nak tahu sgt why everybody always talking about that...everywhere and anywhere...then,Cik Bella bagi laa drama tue...tapi yg frust sampai episod 19 je..hukhukhuk....sedih2x...lagi xbest episod 17 xhabis download kut...ngekkk kat tengah...lagi frust...tapi xpa..aku teruskan jugak tengok drama tue...sepanjang citer tue bermula sampai saat El keguguran tue,aku asyik gelak je...hehehe...so sweet..apatah lagi ngan Zain yang handsome tue...auwwww!!!...cair seyyy tengok senyuman dia...agak2x dia single lagi x??...hahahha...gatal...ok back to the story...bila sampai episod 11,aku dah start bengang ngan Zain Hakimi...sbb dia torture El teruk sgt....lau aku dapat hubby mcm tue,mmg makan penampar aku kot...hahhaha...ganas nampak...lagi satu sal watak Hadi...nie lagi sorang mamat BUSYBODY...rasa hati nak sekeh je pale mamat tue...erk!!!!!!!!!!...over expression pulak dahhhh....


sekarang nie aku dah ada dua drama kegemaran aku...Vanilla Coklat and Setia Hujung Nyawa...drama Adam Dan Hawa aku xberapa nak hadap sgt..sbb panjang sgt...80 episode...gila seyyyy!!!...lagipun novel dia aku dah pernah khatam dulu...alah tyme2x aku sekolah menengah...ingat lagi citer tue...yg sweet just pasal Cik Ted je...Bicara Hati pun aku xberapa nak berkenan sgt....so,end up dgn Setia Hujung Nyawa jugaklah...by the way,lagu yang jadi background dia pon best...ada lagu Nakwa Latif lagi...i loike seyyyy...yang lain pon best....sedih pilu dan haru kut....huhuhu

okaylaa Miss Blogger...dah kira lari daripada tajuk je tue...aku nak sambung study nie...makan pun tak lagi...till then,sweetheart....jom layan gambar2x yang aku curik dari Mr Google nie....huhu...nak mengayat ckit...Abg Zain Hakimi,nak sign???....hahahhaha...gelenyah!!!!...hok alooooo Kak Bedah...hahahha



Lots Of LOVE....Cik Lilo....

No comments:

Post a Comment