always MISS YOU...

Hai Miss Blogger....


can't sleep...ada je yang selalu aku fikirkan...there a lot of things...tapi satu je kenapa aku mesti teringat kan dia??..aduhhhh...confuse sesangat laa...musykil bebenor...aku dah cuba xnak fikir sal dia laa...cuba sibukkan diri dgn mcm2x bende...tapi satu pon xjadi...issskkkkk!!!!

egokah aku bila xpernah cuba minta dia kembali??...cuba pujuk balik??...arghhhh!!!!...dia xpernah layak utk semua tue...dia curang dan tipu aku...aku betul2x xfaham kenapa dia sanggup buat mcm tue...hanya sebab aku nie xsetaraf keluarga dia ka??...ataw dia mmg dah rancang semua nie awal....aduhhhhh!!!!
(wat muka xcomel lagi)...mcm mna laa aku boleh terjebak ngan dia tue???...xda jawapan langsung yang relevan...suma sekadar penafian aku aje...aku mengaku AKU RINDU DIA!!!

aku dah belajar utk tidak merindui dia...aseyyyyy!!!!...ayat jiwang karat...otak aku pon boleh jadi xbetullah lau terus jadi mcm nie...kerana belajar membenci dia...yerrrr...bencikan dia!!!!!.....itu je yg mampu aku nak fikir skrg nie...tapi??????

aku masih syg semua memori dgn dia...mcm2x yang kami dah buat bersama...dia ajar aku berenang...dia sanggup meredah 500++ kilometer utk hantar aku balik ke kelantan...belikan aku hadiah...tapi kenapa akhirnya kami sampai ke tahap nie???...di tahap kami saling membenci dan dia dgn mudah cari pengganti...


semudah itu smua hilang...seolah-olah antara kami lgsung tiada jejak...sampai hati dia buat aku mcm nie??...sakit rasa hati bila hendak mengenangkan semua tue...tapi aku kena lepaskan jugak...sekuat mna pun aku genggam andai bukan jodoh antara kami,mmg xkan bersama...

pergilah awak...sy ikhlaskan hati utk menepuhi semua nie tanpa awak...awak,27 februari nie sy dah exam MUET...disaat2x sy sgt perlukan awak,awak tinggalkan sy...awak pergi bersama dia...awak,kalaulah sy dapat undur semula masa...saya xnak kenal awak...saya sgup menempuh dugaan kerana awak...tapi akhirnya ini balasan sy...sy redha....terima kasih awak...

saya percaya sy boleh hidup tanpa awak...terima kasih kerana pernah hadir dlm hidup saya yer awak...

bye,Miss Blogger....


No comments:

Post a Comment