I Like Doodle's

Hai Miss Blogger....

there i am...hehehe...straight to the point...hari nie aku nak kongsi satu website yg create doodles yg comel2x...terpikat kot aku nak website tue...so creative and most importantlu,he's kind....aku xkenal pon...hehhehe...okay,nie aku nak share ckit sal doodles nie...korang tahu x doodle tue ape??...toinkkk3x...

Doodle tue mcm hiasan animasi yg boleh di gunak utk byk aplikasi...nie yg kat sebelah nie laa doodle...cute kan??..comel kan??..hehehe...pada pendapat aku,doodle nie adalah salah satu corak baru kearah penulisan secara abstrak...i mean penceritaan secara bergambar...kreatif thinking nie xsemua org ada...dan utk website nie...mmg owner dia so creative...mcm2x doodle yg dia buat...kebanyakan doodle yg aku letak kat blog nie pon dia yg punya..tp aku xcurik okay??...aku share kat cnie utk semua org...walaupun blog aku xsehot blog org lain...

entry nie aku just nak membebel sal tue je laa...xda dan nak menulis pjg lebar...nanty ada masa...korang cer try access kat link website yang aku letak kat bawah nanty...
sebenarnya,ada byk cara kita meluahkan perasaan kan??...mungkin doodles yang kita pilih boleh wakili mood kita wahupun situasi yang kita hadapi saat tue...konklusinya,semua org ada perspektif masing2x...up to you all laa kan...aku lain...hehehhe...

nie link website tue...jangan lupa access tau...berbaloi luangkan sedikit masa utk semua nie...hehehhe...xsalahkan hayati kerja org lain....(byk ckp plak...link mana??...)hehehhe...adohaiiiii,cik lilo oit....

link:

http://www.fizgraphic.com

till then...see ya...lots of LOVE,cik lilo...bye Miss Blogger!!!

No comments:

Post a Comment