Makan VS Malas????

Hai Miss Blogger....

I'm so sorry...hari nie aku sangat2x laa rajin ber"update" nie...aku bukan xda keje..ada je..just aku makin seronok dgn dunia blogging nie...yelah,sekurang2xnya xda lah aku asyik sedih je lepas apa yg dah jadi right??...alah..mesti kau dah tahu sgt aku mcm mna..mcm2x celoteh...okay laa...straight to the point...entry nie may entry last aku this week may be sampai february is over...so,baca je laa okay??..jgn bising...xnak baca sudah...hehehehhe...

title je mesti korang pelik...aku nie debab mmg kira kuat makanlah tapi malas tue pulak mcm mna??..haah!!!...tue semua auta semata2x okay...aku sebenarnya jenis yang xsuka mkn...dlm sehari sekali je aku mkn melainkan aku balik umah kat kampung...tym tue mmg aku suka makan sbb my mom yang masak...okay,berbalik pada cerita tadi...sebenarnya aku nie jenis malas masak...hahhh!!!...got the idea sayang???...okay,gud2x....hehehhe...so,mmg susahlah kalau dah malas mcm nie kan??...sbb confirm aku jarang makan..terutamanya nasi...seminggu 2 kali ataw 3 kali...bukan sbb aku diet...no..no...no...aku xsuka diet...biarlah aku debab mcm nie...hehehhe...

so skrg nie aku ada dua je menu utama...oat ngan maggie...oat tue aku baru je belajar makan tahun lepas...so,aku mkn ckit2x aje...xbyk...dlm 2 3 kali seminggu...maggie???...hahahhaha...evil laugh tue...yg nie adalah menu utama yg aku selalu mkn everyday...aku tahu kesan sampingannya..tapi aku xboleh nak benti...hahahha...dah melampau obses...baru2x nie sbb kan citer Istanbul..Aku Datang..yerrrr,nie semua c Beto Kusyairi punya pasal...maggie asam laksa dah jadi pujaan hati aku pulakdah...yelahh...masam2x..sedaap...hehehhe...credit for you,Beto Kusyairi...by the way,aku suka cara dia berlakon..hahaha...melalut lagi...okay laa..nak tido dah nie...hari nie tido awal ckit...sbb subuh karang aku nak study for test...dlm minggu nie kut...hope can do the best...huhuhu...

till then Miss Blogger...i'll miss you...lots of LOVE...

No comments:

Post a Comment