Bossy My Day!!!

Hai Miss Blogger....


what a sleepy day??...huwaahhhh!!!!...menhuap tutup mulut....hehehe..almost 3 pm...xmakan apa pun lagi sehari nie...perut pon xlapar lagi...seronokkan hidup aku???..tunggu perut lapar baru aku nak makan...heheheh...jimat kan sayang??...actually,xdelaa mcm tue...aku nie ada gastrik mana boleh xmakan...for sure after 3 hours kna makan walaupun sikit....cuma sekarang je aku jadi mcm nie...tersa hidup tue membosankan...right???...


Okay,hari nie ada dua benda yang wat aku suprise2x...hahhh!!!...dah laa aku nie bukan jenis yang suka suprise nie...by then,first of that adalah sal KEMADI...kem kemantapan diri...(mantap laa sgt...hehehhe)...Cik Bella yang bgtahu budak2x junior nak wat hujung minggu nie...ohhhh myyy!!!!!....dah laa aku tak prepare apa lg...sakit otak weyyyyy!!!!....sakit jiwa memikirkan semua itu...aku bukan xsuka,suka sgt...yelah boleh gak g tgok keindahan alam cumanya...aku dah berapa nak ready...secondly,yang nie sal DINNER COURSE....yg tue dowang nak buat this coming march...hurm,pretty excited tapi aku xtaw lagi tema apa dowang buat kali nie...sbb aku tlg survey hadiah utk lecture...for my batch...so,aku plan nak wat frame gambar yg ada gambar kita org...i mean MY BATCH...huhuhu...


nanti aku wat entry lain sal tue...maybe letak gambar sekali...sbb nak g KEMADI tue...alah gambar biasa2x aje ngan my besties aje...yg lain tgoklah lau aku nak amik gambar...hehehehe...


so,that's it...till then Miss Blogger..bubye!!!!

No comments:

Post a Comment