Spaghetti...Kenangan Lagi!!!!

Hai Miss Blogger...


hpw are you doing??...tgh dinner yer???...dgn sape hah???...nak kena report ngn Mr Google yer??...aucccchhhhh!!!...sorry...hehehe...

by the way,entry nie sebenarnya berkisar ttg SPAGHETTI..tahu x apa ke benda tue??...hahhh!!..kalau tahu diam,xyah syok tahu sgt....wekkkk!!!!....okay,sebenarnya tue favourite aku...yummmyy!!!...tengok je pon gambar tue dah meleleh air liur...hehehhe...nak dijadikan cerita...dulu org yg pernah aku syg pernah masakkan utk aku...jgn jelous tahu??..tue dulu ok...first tym aku merasa apa tue spaghetti...kitaorg g beli barang sama2x...kat econsave...mmg satu kenangan yg terindah jugaklah antara kami...

then,hari tue kitaorg potong bahan sama2x...ada cendawan dlm tin...potong lada benggala warna hijau kut tym tue...tapi xmasak hari tue sebab kita org ada plan nak keluar...so,keesokan harinya baru masak...tym tue mmg aku korek semua rahsia masak spaghetti nie...xkanlah aku nak kalah plak kan...resepi simple giler...okay,mmg simple sebab pakai sos kimball aje...hahahaha..ada byk perisa...asli,bawang putih ngan cendawan...yg lain aku xpasti sgt...so,org tersyg aku nie suka mushroom flavor...so,guna yg tue je laa...then nak lagi sedap letak daging burger...senang sikit sbb dah hancur kan..snang jugak nak masaknya...

okay,tym tue dia tukang campak,aku tukang gaul sos tue...dlm pada tue sempat jugak kitaorg melakar angan2x..nanty dah kahwin nak masak sama2x mcm tue...hahahha...alahai,kenangan...pastue...aku suh laa dia try rasa kan...aku siap tlg suap lagi...romantikkan aku??...hehehhe..okay,dah masak...pastue kena laa dah rebus awal2xkan spaghetti tue..mee dia laa...hahaha..aku xtahu nama dia apa...

pastue kitaorg pun mknlah ngan family dia...so sweet...dia ada pesan kat aku...jangan sekali2x makan spaghetti yang orang lain masak...dia sorang je boleh masakkan utk aku...tapi sekarang dia dah tinggalkan aku...dah jadi milik org lain...how could he do this to me kan??...sedihhhh....hukhukhuk....xda jodoh...just leave it...

so,skrg nie aku mengidam nak makan...terpaksa laa masak sendiri kan...hah!!!..nanty aku g masak yer???...nanti teman aku gie beli barang....aku sorang je makan...budak2x umah aku xsuka...hehehhe....byk tue..boleh habis ke??...haiii laa Miss Blogger...aku rindu kat dia laaa...mcm mna nie??...

till then...nak melayan perasaan...see ya....jom layan gambar2x yang wat anda terliur nie...hahahha!!!



Lots Of LOVE.....

No comments:

Post a Comment