One Fine Day....

Hai Miss Blogger...

entry sebelum masuk tido okay??..by the way,hari nie aku mood tak elok sgt so just shut my mouth je...sedihkan hidup aku??..tak da pakwe...tak ada kawan...family jauh...everything is nothing!!!...tak ada pakwe tue tak apalah...aku tak kisah sangat...cumanya aku nie gila sikit..sikit je okay???...why cakap mcm tue??...sbb aku masih teringatkan orang tue...aik,rindu nampak??...

lau aku cakap aku tak rindu tue bohong laa...denial kata orang...yup,thats true...still rindu kat dia dan teringat semua memori kitaorg...tapi aku berani cakap perasaan tue dah tak da...lau tak takkan laa aku keluar g dinner date sabtu lepas??..hahahha....see,kenangan je yang masih ada...feeling dah tak da...seem i got over it right??..he's not the right guy...i can bet on that....

just have one question...kalau korang betul2x sayang kat orang tue,semudah tue ke perasaan korang berubah and find other person to replace the one that you leave behind???...aku kadang tak faham laa lelaki nie...cakap tak serupa bikin...janji setia bagai nak rak...jiwang karat sampai otak berkarat...berjanji nak setia,nak sayang and nak hidup bahagia selamanya...ending,ditinggalkan jugak orang tue....lelaki baik dah pupus ke kat dunia nie??...alamat,mmg tak kahwin laa aku mcm nie kan....hahahhaha....

berbalik pada cerita asal...aku dah lama block dia kat facebook...and dia pun sama...yang ada kat wall aku tue cuma kenangan tym tgh hangat bercinta je...tagged pon aku dah delete...bosan nak bersembang ngan mamat sex maniac kat akaun tue...plus tagged tue laa yang menemukan aku dgn dia...sekarang dia dah pun bahagia dgn orang lain...yang lebih baik dari aku...kenapa aku nak sedih pulakkan??...patutnya aku dah cari pengganti aje...tak payah susah menunggu orang yang dah tinggalkan kita...ehhhh,bila plak aku tunggu nie???...see,stage of denial...last stage and sooooo critical...hehehe...

tak pelaa...kata orang takda jodoh...tak payah nak mengharap...kalau Allah swt nak,dia takkan pisahkan kami...but the fate is not about us...its about another love story with other man in my life...aku dah bertemu ramai orang...lelaki yang hadir bersilih ganti...aku dah kira lali dgn isu lelaki nie...aku nak focus dlm capai impian aku aje...aku pasti satu hari nanti aku pasti bahagia...yup,one fine day....

one fine day,akan ada seorang lelaki bersama rombongannya datang utk membawa aku menjadi keluarganya...lelaki yang akan mengambil aku menjadi isterinya yang sah...seorang lelaki yang akan menjadi syurgaku....lelaki yang akan menjadi imamku..lelaki yang akan menjadi suamiku....lelaki yang akan menjadi papa utk bakal anak2xku...insyaAlllah,aku memilih utk menunggu disamping memperbaiki diri...jodohku pasti ada dimana2x...kerana janji allah swt itu pasti...

awak....yer,awak yang bakal menjadi suami saya...sampai masa yang sesuai,kita akan bertemu nanti...

till then Miss Blogger...got to go...good night!!!!

No comments:

Post a Comment