KEMADI terakhir Part 1

Hai Miss Blogger....

Last entry utk malam nie...by the way,nie entry yang aku janji baru2x nie kan??..ingat lagi x??...entry nie sal KEMADI...sapa tahu apa kepanjangan utk tue??...okay,pandaii adik kakak...hehehe..Kem Kemantapan Diri...baru je tadi Cik Yoon inform aku sal satu bende...hahhhhh???...apa tue..ceciter ckit...okay kat bawah erk...

citer bermula disaat aku tgh sibuk mengunyah cucur bawang buatan tangan sendiri...baca balik??..buatan sendiri okay??...hehehe...xda org jual cucur bawang malam2x buta nie...then,kedengaran pintu diketuk...ingatkan sape laa??..rupanya Cik Yoon...dgn muka menahan geram Cik Yoon tanya aku...

"kau tahu tak KEMADI kali nie kat mana?"


aku dah wat muka pelik...aku tak tahu pun sebenarnya buat kat mana..mana laa aku tahu sebab xda pon information...satu je aku tahu program tue start this weekend...then Cik Yoon sambung lagi..

"Dowang buat kat Gelora Beach Resort"

apa???..pantai???...yahooooo!!!!...aku suka...sebab dapat main air lagi...yeyeyeyyeyeye!!!!!...tapi kesian laa kat Cik Yoon sbb dia ada alahan bayu laut...xleh duduk tepi pantai..terus jatuh sakit...hhuhu...kesian kan??...xpelaa,kita lupakan sal Cik Yoon..kembali kepada aku yang dah tersenyum nak terkoyak mulut nie...wahhhhh...pantai,I'm Coming???...aku suka...bestnyeeee!!!!

aku dah mula membayangkan tahap ke"best"an KEMADI di tepi pantai...lalalalalala!!!..okay laa tue je nak tulis kali nie...Lokasi KEMADI adalah Gelora Beach Resort,Bachok,Kelantan...



tak sabarnya nak pergi...till then,Miss Blogger....nunyte!!!!
nanti boleh lah aku amik gambar puas2x...seronoknya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment