Santai at Playground...

Hai Miss Blogger...


Pewitttttttt!!!!....hari nie je dah ada 4 entry...seronok seyyyy!!!....Oleh kerana dah terlalu byk entry...aku ingat nak benti jup...nak wat preparation for MUET...so,i think it's better for me to start speak in English in meanwhile i can try to improve my grammer and maybe my language...amboiiiii,speaking nampak!!!!....



okay laa...nie aku nak citer sal aktiviti seminggu sekali aku nie...g berjalan2x at taman aku duduk sekarang nie...so nak di jadikan cerita...tiga empat blok dari lorong umah aku ada taman permainan...so,kekadang aku g sana utk tenangkan fikiran...tengok budak2x tue main kejar2x...and sometimes aku g gelakkan dowang atau x pon aku join sekali....hahhh!!!...kanak2x riang kan aku nie???...eleh,si debab nie...hehhe...selalunya aku g berteman either ngan Cik Yoon ataw org rumah aku nie..i mean my housemate...nak dijadikan cerita,tadi my senior ajaklah g jalan2x...so,aku gie je laa memandangkan aku xda keje jugak...biasalah aku...dgn pakaian kebangsaan aku tue...so,pergilah aku dan kak yanti...ok,nama akak tue kak yanti...hehehe




bolehlah tahan jalan2x kat taman nie...xda sibuk mana pun...kereta pon xbanyak...selamat ckit...so lepas 5 minit mcm tue sampailah kitaorg kat destinasi tue...aku pon terus g duduk kat buaian...hah!!..aku xdebab sgt okay??..still muat lagi kalau aku duduk kat buaian tue...then kak yanti nie gie bukak cite sal cinta...yessss!!..you know CINTA??...pandai pun,CINTA is LOVE....huhuhu...katanya semalam tym tgh dgr suria cinta kat SURIA.FM...adalah beberapa org nie yang berkongsi cerita cinta dowang...tapi ada satu nie yang menarik perhatian aku sebenarnya...citer die mcm nie...akak tue dia bercinta laa ngn sorg mamat nie..then adalah satu hari nie dowang gaduh...ntah gaduh besar ke kechik...yg pasti dorang gaduh...pakwe akak tue pujuklah dia..mesej and call...tapi akak tue tak reply and x angkat call...keesokan harinya,akak tue dapat tahu pakwe dia dah meninggal...then akak tue rasa menyesal sangat....huhuhu...sedihkan???...huhuhukkkkkk...><....


konklusinya,cinta nie kena ada tolak ansur...belajar utk mengalah dlm setiap hal...bertoleransi...takut jadi mcm akak kat atas tue...kang ada yang jadi anak dara tua...aku xnak bertanggungjawab okay??...hehehhee...oklaa...pastue dah lama sgt kat sana kitaorg baliklah...then,masa nak balik tue,pintu umah terkunci..ingatkan Cik Yoon ada rupanya dia g gerai BURGER makcik kat lorong sebelah umah kitaorg tue....heheheh...so,tue je laa nak citer...dah nak maghrib nie...aku chaw dulu....


till then Miss Blogger....Lots Of LOVE...

No comments:

Post a Comment