Nukilan Sanubari Tinggal Kenangan Kita...

Hai Miss Blogger.....


sorry for disturbing you...aku xboleh tido laa...almost 2 am...still xboleh tido...insomnia aku dtg lagi kot...kena g klinik nie...takut melarat...yelah dah sorang nie,kena laa pandai2x jaga diri kan??...dah xda yg amik berat sal aku....Ehhhh!...asal sedih je ayat tue...xde apa laa...(ada habuk masuk dlm mata nie..><...)


okay,back to the real story...aku nak citer sal blog Nukilan Sanubari...yup,blog yang byk kenangan antara aku dan dia...setiap kali aku rindu...mesti aku baca balik suma tue...ada byk cerita antara kami berdua kat situ...post2x dia pun ada...seronok aku baca...mcm2x yg buatkan aku terus merindui dia...walaupun pada dunia realiti....antara kami dah xda apa2x lagi dah...its over...dia dah jadi milik orang lain...sedih kan???...haduiiiii...kata xnak sedih2x...sedih pulak..ape nyah nie???...xnak sayang taw??...huhu...miss you,papa...so much...



atara kenangan kami....

mama...

first sekali.....papa nk mintak maaf sgt2 kat mamama sbb papa jatuh cinta dgn mama...mesti mama pelik kan npe papa mintak maaf sbb jatuh cinta hahhahaha ( mama mesti wat muka ) ma... jujur papa ckp first kita kenal papa tertarik dgn kata2 mama tu...layanan mama...cara mama...buatkan papa nk knl mamam lbh mndalam....papa igt lagi wktu appa luahkan ape yg papa xpuas hati kat mama....kecewaan papa kat mama..smua yer...i need shoulder too cry....( thks syg sbb sudi dgr kecewaaan papa tu ) ... daripada msge kita mula semakin mesra sampai mama menjadi DJ radio...hehhee...( igt x ?? )  setiap mlm mama akn nyayikan lagu untk papapa ( abg TLDM hya dgr aje...ehhehehhe ) saat tu papa selesa sgt2.. ( thks mama sbb sudi nyayikan pa hpy sgt2 ).... semakin lme semakin rapat....smpai lh first time kita skype.. ( ehhehe malu2 ) ... first kita skype papa tgk mama tersimpul malu2 ehhehhee cumel....( saat tu pa hpy x terkata )
mama igt x ?? papa pnh ckp awak npe erk bler sy tgk awak hati sy jadi tenang?? ( pa bukan nk mengayat but itu dtg jujur dri hti papa )

second sekali...papa nk mintak maaf sgt2 kat mamaa sbb papa selalu larang mama...marah mamam..tertinggi suara dgn mama...( ape lagi erk aku wat ehhehehe tu jew kot ) ma papa bukan nk marah syg dan tu bukan niat papa tapi pa ase kan tanggungjwab untuk didik mama....jage mamma...sygi mama..sglyer2 syg...maaf la if mama ase kan terkongkong dgn ape ppaa wat slma ni...pa wat semua ni hnya 1 syg pa mahukan bakal isteri papa yg boleh lakukan ape papa surh dan menjadi isteri terbaik untuk anak2 papa...maafkan papa syg

third sekali...papa nk mintak maaf kat mama sbb papa selalu wat mama crying syg...maafkan ppa mama
papa xade niat nk wat mama sedih atau kecewa but papa betul2 x sengaja untuk kecik kan hati mama..maafkan papa..( i love u syg so much )

4th sekali...papa nk bgthu mama sepanjang kita knl...papa rasa hapyy sgt2 syg segt2..
setiap kali mama smile...setiap kali mama sedih..setiap kali mama wat muka...setiap kali mama majuk...
dan setiap saat itu lh papa akan smile sorg2 ( ahhaa mcm org gler smile sorg2 ) but tht fact syg kdg2 bler mama wat funy kat msge papa akan smile sorg2...ma pa bukn nk mngugkit but pa ase pa dh buat sebaik mungkin untuk mama syg ....pa hnya mmpu bg k.syg...cinta....pengorbnan untk org yg pling syg sgt2 iaitu nor hida bit nuruddin...mama nilai la sejauh mmama papa syg mama


 kami selalu bertengkar...walaupun benda kecil..even just lambat balas mesej...antara kami terlalu byk perbezaan...tapi dalam aku xsedar perbezaan tue laa yang buat kami lebih rapat...aku masih ingat lagi tym pertama kali aku jumpa dia..kat Kuala Terengganu...aku tgh duduk tunggu dia mlm tue...aku sampai dalam pukul 10 malam mcm tue...then,tym tue aku fikir byk benda..mcm mna laa orgnya...smart ke or serabai ke...aduhaiiii...tym tue degupan jantung aku pon dah xnormal...hikhikhik...masa aku tgh dok minum susu dutch lady tue...tetiba ada mamat nie berdiri depan aku sambil tenung aku...erkkk!!...tym tue aku pandang dia sekilas...tak kenalkan??..pastue bila imej dah sampai kat otak..aku pandang dia balik...dia tgh senyum...pastue aku pandang kiri kanan..kot2x mamat tue salah org...rupanya mmg dia laa...hehehhe...


seharian aku ngan dia wat aktiviti bersama...kami berkongsi banyak benda...dia bawa aku pegi mandi laut,tengok sunrise kat pantai batu buruk...round2x Kuala Terengganu,makan kerang bakar kat Dataran Syah Bandar...banyak benda sampaikan aku tak nak balik...hahaha..tym tgh hot laa katakan..bercinta bagai nak rak.....by then,kami terus rapat...walaupun kadang2x kami bergaduh antara satu sama lain...dia pernah bawa aku balik rumah family dia...tym raya haji lepas...but korang tahu apa jd??..his family xboleh terima aku seadanya...why???..sbb aku anak nelayan aje...tue pon aku tahu selepas beberapa bulan...tym tue aku dah bertekad nak putus..tapi dia berkeras...banyak kenangan yang tercipta tapi semuanya hancur lebur disebabkan dia curang dibelakang aku...KECURANGAN yang dia nafikan...


aku frust,sedih dan sampai sekarang aku masih tak boleh terima kenyataan kami dah xbersama...dia dah ada pengganti...sampaikan dia bawa perempuan lain balik ke rumah dan perkenalkan kat family dia...hati perempuan mana yang tak kecewa...cakaplah??...sejuta kali aku cuba tanamkan kebencian...aku sanggup melanggar semua prinsip hidup kerana dia...tapi,ap[a yang aku dapat??...NOTHING!!!!!!!!!!....kalau dah playboy,buaya darat,kaki betina...selamanya akan mcm tue juga....aku tak salahkan sesiapa...either dia or perempuan tue....tapi aku salahkan diri sendiri sebab terlalu percayakan dia...percaya yang dia akan berubah...aku pertahankan dia dari semua org yang kata dia jahat...tapi balasannya???..aku dilukai...diganti dgn orang lain...seumur hidup aku akan benci dia....terlalu benci dia dan kaum sejenisnya...aku dah serik...serik sgt...menyerahkan hati pada org yang tidak menghargai...aku dah kuburkan semua cinta yang ada dalam hati aku dulu...aku kikis semua memori antara kami...aku inginkan kehidupan tanpa siapa pun...tanpa lelaki....aku ingin bahagia walau sendiri...



sorry Miss Blogger....aku harap kau faham...aku dah xda sapa nak mengadu...aku xpandai share kat orang..dengan menulis disini...aku mampu hilangkan kesdihan yang ada...semoga ada cahaya dihujung cerita nanti....hope so....jom baca doa nie...semoga Allah menjga hati-hati kita semua....

"....La ilaha illa anta subhanaka inni kuntu minaz zalimin...."

tym for sleep my dear...esok nak gie library...jom tidur...jangan sedih2x lagi...kumbang bkn sekuntum,bunga bukan seekor...ehhhhh!!!!!!!!!!!...terbaliklah yang....hehehhehe...


till then Miss Blogger...see ya..good night...Lots Of LOVE....

No comments:

Post a Comment