Cerita Lama

Hai Miss Blogger...

how are you??...okay laa...hari nie aku xbz sgt so aku teringat nk update entri baru...
nak dijadikan tajuk,nun atas tue tajuk laa sebenarnya...hahhh!!...mesti dah rasa lain mcm kan bila baca tue...

btw,entry ari  nie nak cite sal benda yg dah lepas...sbb tue laa tajuk dia CERITA LAMA...
ada faham ka,abg??...hahahha...bak kata org utara,nie nak hanaq mai sal chegita lama....hahahaha
actually,aku nak cite sal blog lama aku yg aku share ngn stitch tym tgh hangat bercinta dulu...NUKILAN HATI nama blog tue under cikyaya92.blogspot.com....tapi syg,stitch tukar kata laluan sampaikan aku dah xboleh buka dah...sedey jugak laa sbb aku syg blog tue...so,semalam aku baca balik semua entry2x kitaorg...mcm2x yg aku ngn dia share kat situ...janji2x yang pernah dia lafazkan dulu and soon...but then kau sendiri kan tahu aku ngn dia dah xda apa...so,aku kena belajar lupakan dia jugak...xnak laa mengharap pada org yg xsudi kan??...

entry sebelum nie aku ada citer sal blog awek dia kan??...haahh!!...aku malas nak ulang balik daa...aku pon dah ada kehidupan aku sendiri...pengalaman lepas biarlah aku jadikan sempadan dalam hidup aku di masa depan...tak erti menyesal masa aku kenal dia dulu...aku pernah rasa disayangi walaupun akhirnya kami sampai ke tahap mcm nie...i'm happy enough...yelah,sebelum hubungan tue aku xpernah hargai...so,bila dah jadi mcm nie aku masih xterasa apa2x pun...dlm erti kata lain aku xrasa yg aku betul2x syg kat dia...maybe sbb family kami yg xboleh terima hubungan kami...family dia xboleh terima aku sbb aku anak org miskin...anak nelayan aje...dan parents aku plak masih xready utk terima org semenanjung jadi pasangan aku...so,dia bukan pilihan terbaik seandainya aku kena menderhaka pada keluarga aku...

seriesly,mmg terasa canggung bila dia dah xda dlm hidup aku...terasa kosong hari2x yang aku lalui...tapi mungkin sbb aku ego selama nie,aku masih buat xkisah...bagi aku tiada dia dlm hidup nie aku still happy...aku masih ada family yang syg aku...sahabat2x yg baik hati...but hati aku nie masih syg kat dia...tue laa aku,seorang yg EGO....aku nie dh smpai tahap stage of denial.....hahahha....

okaylaa,Miss Blogger....aku tulis entry nie sekadar nak isi masa kosong aku...aku suka bila dpt update entry walaupun maybe lepas nie dah susah sikit...sbb aku ada 6 minggu je lagi nak belajar sebelum final exam aku april nanty....hope aku dapat buat yg terbaik nanty...aku nak pindah g KUALA LUMPUR...nak keje kat sana...maybe aku mohon kerja ngn SPA ataw xpon cari keje kat jabata2x kerajaan yg menawarkan jawatan kosong utk student diploma mcm aku nie...hahhaa...pjgnya aku melalut hari nie kan...

bye Miss Blogger...see u later....


p/s::nie lagu drpd JYJ...tajuk dia In Heaven...xdpt bersama didunia mungkin kita akan bersama kat syurga..

No comments:

Post a Comment