NightMare!!!


Hai Miss Blogger....


Hahhh...seramkan tajuk??...(perasan laa tue)...hehehe...
xdelaa...tajuk je tue...bukan apa sebenarnya...aku xleh tido laa...
teringat benda yg dah lepas...yup benda yg berhabuk sebenanrnya...
dulu masa bercinta mcm2x aku dah buat....buat blog pun sudah...
endingnya putus jugak...hahahha...(dlm hati sedey jek...)

tapi yg jadi "nightmare" tue bukanlah hal aku break sebenarnya...
cuma yalah...terus hati aku nie tertutup nak bercintan-cintun...
apatahlagi nak lelaki yg asal dari semenanjung...
aku prefer org sabah sekarang...sbb my dad pon dah suh buat mcm tue...
dulu bukan main aku kata nak kahwin org semenanjung...
last2x dah break ngn si stitch tue,aku fed-up seyyyy....
malas nak melayan soal hati....hahahha...ayat je lebih...
so,sekarang aku cuma fokus kat study aku yg tgal 3 bulan nie...
actually aku dah nak abis dah diploma nie...
dan aku pon dah end up dgn keputusan xnak sambung belajar...
why???...ada kaitan ngn soal aku break up jugaklah sebenarnya...
sbb aku ptutnya xamik MUET...tp disebabkan si stitch,aku amik jugak...
by the end,kitaorg breakup...aku rasa xnak duduk je exam tue...
lau bukan fikir sal duit yg aku dah bayar...sumpah aku xpergi...

tak delaa aku salahkan dia sebenarnya...
dulu aku semangat nak sambung belajar...
nak sambung degree...nk jd IR laa...
skrg nie aku rasa mcm buang masa...that's why aku dah malas nak study...
give up sbb org yg bg aku semangat dah tinggalkan aku utk awek baru dia...
have fun laa broo...aku xhadap suma tue...
im happy without you...sekurang2xnya aku dah buktikan aku boleh hidup tanpa kau...

dah sudah,Miss Blogger...kan aku dah melalut pepagi nie....
hurm...jom study laa...muka aku pon dah sembab nie...
nanti esok kita tulis entri baru pulak...
tajuk kemudian je laa aku citer...bye =)


p/s:nie lagu utk korang...lagu breakup aku ngn si stitch...hehehehe


No comments:

Post a Comment