Twinkle Twinkle Little Star

Hai Miss Blogger...

apa khabar hari nie??...hope korang semua sihat sejahtera disamping yg tersayang...opssss!!!...hehehe(wat muka comel pagi2x nie)...rezeki masuk...huhuhu....okay,hari nie mood cik lilo kita nie baik...tersgt baik...sampaikan bangun tido pon tersenyum....satu permulaan yang baik...hehehe (wat muka cemberut)...wekkkkk..=P

by the way,hari nie adalah hari terakhir cuti midsem aku...esok dah nak g kuliah...sunday blues!!!!!!!...
apa ke bende tue haa??..setahu aku yg ada monday blues aje...hehehhe (gelak lagi sensorang)...bukan apa aku tgh xsabar nak g kuliah nie...dah lama xngadap muka lecture kesayangan aku kat kolej tue hah...(bila lagi nak membodek...heheheh)...byk lg esseymen yg aku xbuat...xdelah byk mana pon (mengeluh...huhh!!!!!)...hahhh,cik lilo syg....xbaik mengeluh (wat muka sengih)...heheheh...

mcm xkena je tajuk kat atas tue kan...perasan vogue gitu...hehehhe...aku mungkin xdpt menulis dalam masa terdekat nie...sbb line xda...entry nie pon sekadar entry nak ucap selamat SHUTDOWN kejup...(ada2x je si  debab nie laa..)...><...hehehehe....nanty entry akan dtg aku nak citer sal my hobbies...tapi aku citer satue je laa kat korang erk...about KEGILAAN AKU KAT NOVEL...(ada ke org jd gila sbb novel??..ahhh...shut up)....heheheh....so,utk hari nie cukuplah sampai cnie aje...xberhajat pon nak citer apa2x...just berkongsi anything that happen in my life sehari2x nie...okay laa,korang ye....sampai ketemu lagi kat entry akan dtg...
cik lilo blow kiss...hahhaha (terikut citer Puss In Boot...><..erk!!!!)...


bye Miss Blogger....see u later...peace!!!!!!! ><'

No comments:

Post a Comment