Stairway To Heaven

Hai Miss Blogger....


entry nie mcm tajuk citer korea je kan??...hehehe(wat muka xcomel lg...)...xdelaa okay???..just aku happy je hari nie...i've learn a lot of things...byk benda yg dah jadi dlm hidup kita kan??...itu pun tanpa sedar aje sebenarnya...

aku nak lalui hidup aku dgn baik dah lepas nie...of course without man...(lg wat muka xcomel tue)...aku dah jadi serik aje sebenarnya...aku dah kehilangan segalanya...aku dah xnak terluka lagi lepas nie...aku nak bina masa depan aku sendiri tanpa lelaki...tanpa janji2x palsu seorg lelaki...kesilapan semua aku tanggung sendiri sebab aku terlalu mudah percayakan lelaki yang muncul dlm hidup aku...cukuplah sudah semua yang dah terjd dlm hidup aku nie...i want be happy...ever after...without man...

aku tahu dah byk masa aku yang terbuang mcm tue aje...terjebak cinta palsu dan mcm2x lagi...so,skrg nie...aku dah mula sedar sebenarnya yg sepatutnya aku xperlu cari cinta tue semua...cinta manusia akan hadir  jika cinta ilahi ada bersama kita...masalahnya,aku lalai dlm setiap saat dlm hari2x hidup aku nie...aku tinggalkan cinta allah hanya kerana kesibukan didunia yg xpernah surut...aku hilang tempat mengadu...padahal hakikatnya aku ada allah yg sentiasa ada utk aku...kenapa selama nie aku tak sedar??..

aku jatuh cinta pada dia hanya kerana agama yg ada pada dia...namun,apa yg ada itu cuma topeng semata2x disebalik nafsu serakah yg ada dlm dirinya...dan aku pun terjebak...sepatutnya aku mencari jln pulang...kembali ke jalan yang telah lama aku tinggalkan...aku kecewa...setelah dia pergi utk org lain dlm hidupnya...namun aku tidak pernah kesal kerana andai itu yg ditakdirkan agar aku kehilangan apa yg aku sayangi sbgai bayaran utk aku bertaubat...mungkin ini lebih baik....

aku mencari cinta yang membawa aku ke syurga ILAHI...mencari imam yg mampu menjadi suami dunia akhiratku,ayah kepada anak2x ku kelak...lelaki yang akan melindungiku dari segala bencana dan dugaan...lelaki yang menyayangiku seadanya aku...yang pasti lelaki yang mampu menerima masa lampau dan kehidupan ku...ya,lelaki yang mampu menerima keluargaku...yang disenangi kedua ibubapaku dan adik2xku...biarlah lelaki yang bersederhana dlm hal2x kehidupannya...aku menginginkan lelaki yang mampu membuatku tersenyum selagi aku masih bersamanya...

erti cinta yang aku inginkan...adalah cinta yang membawa aku ke syurga ALLAH...semoga allah swt mempermudahkan segalanya utkku...semoga aku dikurniakan jodoh yang beriman dan berakhlak mulia...amin ya rabb...

okaylaa Miss Blogger....dah pjg sgt entry nie....hehehe...see later!!!....

No comments:

Post a Comment