Ceritera Cik Lilo

Hai Miss Blogger...

How are you,korang??..hope korang semua sesihat mcm biasa...hahh!!...jgn xtaw plak okay??...skrg aku tgh berkubu kat UTM Semarak...bru 2 hari smpai hari nie...biasalah,every student kos aku mmg kna wat lab kat kl sbb kolej xckup kelengkapan...ramai tau..dr tempat laen yg associated ngn utm nie...so,this is monday...rsa plik plak...biasa aku dpt sunday blues...tp minggu nie,monday blues...

Nie nak ceciter ckit...rasanya dh lama aku tak berhikayat kn??..so,listen...nk dijadikan citer,semester nie aku and the geng...dipaksa dan terpaksa utk duduk asrama kampus...jauh dr kawasan kemudahan awam...LRT terdekat kat Damai...almost 2 kilometer...tp yg nk d katakan kt sni,adalah kegilaan kitaorg yg g berjalan sampai kat stesen tue..hahh,gilakan??...mmg tak gila lg...so,kitaorg pun g laa jln2x..kt klcc,lyn nasi ayam ngn tutti fruitti...then g time square,shopping...aq beli couple tee ngn Cik Bella...hehe,comel kot nk pakai nty...biasalah kitaorg kn single,so beli sbgai tanda bff...byk gak aku habis...dlm RM200++...hehe...syhhhhh!!!

Tapi dlm happy tue pun,aku still risau...sbb keselamatan my family terancam...kampung aku kena serangan pengganas dr filifina tue...dlm keadaan darurat skrg...family aku dh separate...my mom,adik2x pompuan ngn Lola sebelah ayah dh g tempat yg selamat...lega sikit sbb adik bongsu aku tak leh jalan sbb barah tulang dia dulu...now,yg aku risau adalah tntang my beloved father...ayah jaga umah kt kampung...aku risau sgt...aku taknak kehilangan org yg aku syg...tue je harta aku kat dunia nie...setiap detik aku berdoa pada yg Maha Pengasih supaya semuanya kembali normal...amin,Ya Rabb...

Okay,jgn sedey2x yer???...allah swt sentiasa ada bersama ayah aku...by the way,sebenarnya...dia ada contact aku balik...tnya sama ada aku dh ada couple atw tak??..aku bengang giler...dia berlagak bkn maen..mentang2x dh ada org laen,hidup aku pulak yg diganggunya...ntahlh,cerita kami.aku dh lupa sebenarnya...aku bahagia tanpa cinta...aku lebih fokus skrg...dia ada kata SETIA HUJUNG NYAWA...tapi,semua dh berakhir...aku dh putus asa...sbb dia curang dan kecewakan aku..aku dh terima kenyataan tue...i hope just let me go..never need you here...

Okaylaa Miss Blogger...aku nk sambung tido nie...ngantuk lagi...baru kul 5 pagi...so,nanti2x je laa kita borak lagi...hope everything gone fine sooner...till the sweetheart...bye!!!

p/s:LOLA itu panggilan utk granny dlm bahasa tagalog...ada fhm???

No comments:

Post a Comment