My Proposal Fail???

Hai Miss Blogger....

how are you???..hope koe sihat2x je hari nie...sorry laa...aku nie jenis kurang pandai greet orang elok-elok....hah,aku rasa korang tahu apa yang aku maksudkan dengan tajuk kat atas tue kan??...huhuhu...haru je bunyi kan??...masalah-masalah...adehhhh....aku rasa otak aku nie dah nak tertanggal semua skru disebabkan keje2x proposal ngan lab report nie....proposal satu hal lab report satu hal...arghhhhhh!!!!!!!!

nak citer sal lab report tue...actually,nie lab report tym aku g UTMKL hari tue...entahlah nak kata macam mana...salah kitaorang kut...tapi aku tak rasa pon aku salah dengar....macam nie citenya...tym hari makmal Electronic Industry hari tue,lecture tue cakap suh hantar sebelum 25HB Mac...tapi bila dia emel kat lecture kitaorang,Puan H...lecture tue kata dia bagi masa2 minggu dari arikh lab...its mean 18HB Mac baru2x nie laa due date utk hantar lab report tue...OMG!!!!!....tym Puan H bagitahu tue,aku dah tercengang..lalat masuk pun aku dah tak sedar kut...naya macam nie 1 jam kredit aku....ayoyoyo....><"

okay,yang tue dah settle pon dah...nasib laa soalan2x discussin tue takda laa susahnya...aku dah risau kalau-kalau lecture tue tak nak terima...taknak...aku taknak stayback sebab 1 jam kredit...hukhukhuk..Ya Allah,tolog aku....please!!!...jebal!!!!!....huhuhu...haru tak hidup aku??...kita lupakan sal tue dulu...kita teruskan pada proposal sal Nano Teknologi untk subject mikroElectronik...yang nie memang seratu persen salah aku...sebab dah lama jugak proposal nie berhabuk dalam simpanan kerja2x tertangguh aku...huhuhu...nak dijadikan cerita...aku siap datang awal gie kolej sebab nak cari maklumat...banyak bende gak yang merepek sambil merapuh kat proposal tue...aduhhhhh,naya jugaklah aku nie kan...rasa nak lompat bintang seribu kali pon ada...hahaha...by the way,dalam kul 10 pagi macam tue aku dah siap...19 pages semuanya...wahhhh,dalam merapuh2x aku pon dan siapkan 19 pages...bangga kejuppp....hehehe...pastu,Cik Bella datang...dia dah siap print lagi...aku view laaa kejup keje tue...then aku dah cuak giler...kenapa tu???...sebab Cik Bella wat ckit je..aku pulak yang terover...walaweyyyyyy!!!!....then aku g print jugaklah keje tue....time nak print tue pun ada lagi masalah...aku rasa nak bunuh orang je time tue...huhuhu..pustakawan library aku makan gaji buta...hampir 30 minit jugaklah masa aku terbuang...aku tahan je sakit hati aku...then,aku pon hantar kat meja lecture tue...entah terima ke tak??...adessssss!!!!

Cover Novel Bila Blogger Jadi Maid
tak pasal2x je kan entry kali nie panjang lebar....ahahahaha...okaylaa...nie pon aku pinjam lappy Cik Bella untuk update post nie....by the way,semalam aku ada baca satu novel nie...BILA BLOGGER JADI MAID...cerita dia best tapi dari pemerhatian aku,novel tue ada banyak typo error,salah ganti nama and ada jugaklah yang 18SX....hahahahaha....amboi suka...hurm,nanti2x laa aku citer sal tue kat korang...



till then korang...bye!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment