Ohhh...my Mr.Hobbies!!!

Hello,Miss Blogger....

almost 17 March....aku pulak masih lagi berjaga tanpa buat apa-apa...yelah,aku takda mood nak study...terasa banyak benor mende nak belajarnye...so,sekarang nie aku tgah relax...nak tido dah katanya...mata pon dah terkelip-kelip memandang bantal kat tepi aku nie hah....tapi jari aku taknak benti nak menulisnya...so,alang-alang dah mulakan cerita...baiklah kiranya kita teruskan saja yer...so,entry nie aku nak berhikayat mengenai hobi masa lapang aku...lapang tak lapang mmg nie jugaklah yang aku buat...hehehe,dah jadi habit kata orang.....

3 sekaligus...keje awek poyos...
Aku start ber'hobby'kan mende alah nie sejak umur aku masuk 15 tahun...biasalah nak remaja dah katanya...mesti korang tertanya-tanyakan...apalah si Cik Lilo nie nak cerite...nie nak citer sal hobi aku yang suka membaca novel...any kind of it actually...semua aku bantai aje...asalkan boleh nak membacanya...journal ke,majalah ke,risalah ke or whatever it is....so,yang aku nak highlight kat cnie adalah minat aku yang suka melayan novel cinta...hahhh,jangan tak tahu yang aku nie jiwang jugak...brutal tue mmg brutal tapi dalam hati taman...hahahaha....baru-baru nie aku ada laa layan 3 bijik novel dari koleksi terbaru aku....BB1M yang aku manfaatkan tue laa katanya....okay,dari 10 bijik yang aku borong..baru 3 yang aku baca dek kerana kesibukan aku menghandlekan study yang dah nak habis nie....novel first yang aku baca tajuk dia...Suamiku Tak Romantik tapi Autistik...sapa pernah baca??...hehehe..novel nie kelakar but best laa jugaklah jalan citernya...cuma tebal sangat...jenuh nak habiskan..huhuhu...

Dibo The Gift Dragon
then,next novel...Kahwin Ganti...yang nie mmg best sesangat...aku suka...citer yang banyak plot kelakar...yang tak boleh blah tue sal Luqman Hakim yang suka ngan Dibo The Gift Dragon...hahahha,siap bawa tido lagi...sengal!!...huhuhu.....nest karya Lisa Muhammad iaitu Kami Dah Kahwinlah!...hahhh,dari tajuk je mmg dah boleh agak kan jalan citer dia mcm mana??...huhuhu...nie cite sal dua orang cousin yang telah berkahwin time study kat London...bila balik tue,terpaksalah kedua-duanya menyembunyikan hal tue sebab nenek dowang nie melarang perkahwinan antara sepupu sepapat yang dianggapnya sebagai sumbang mahram..tapi endingnya,bahagia jugak...biasalah,novel melayu dah tahu endingnya...HAPPY ENDING!!!!...as usual...tapi tue laa,aku tetap tak boleh nak lari dari hobi yang satu nie...pernah jugak dalam setahun aku berhenti dari keje giler nie tapi akhirnya aku yang merana sebab terlepas banyak citer baik punye...

oitttt...panjangnya celoteh malam nie kan....yang harunya,dua hari lepas...aku tertindih cermin mata aku sebab tertidur tym study...dengan badan aku yang comel nie,berkecai jugak spec aku tue...cermin sebelah kiri pecah and tangkai pulak dah herot...nasib badan laaa...so,aku gie buat baru...sebab aku tak boleh study malam lau takda spec...mata aku silau sebab lampu pendaflour yang terang benderang nie...so,dah ada spec baru...spec macam Kak Ainan Tasneem...hehehhe...pastue kan...semalam aku kuar ngan senior aku...sebab nak amik duit rumah sewa...so,aku terbeli pulak losyen Yusmirah yang warna merah tue...perghhhhh....menyengat kot..pedas semacam...tapi mmg seronok jugak sebab boleh melangsingkan badan.....hahhh...tak payahlah aku nak gie Slim World...jimat!!!!...hikhikhik.....dah terlebih dah nie.....

okay laa,Miss Blogger sayang...aku nak tido nie...esok class pukul 9 pagi...Engineering Management....till then sweetheart...bubye....

No comments:

Post a Comment