Busy Day...Welcome HOmey

Hai Miss Blogger....

how are you guys???...hope korang semua sihat walafiat...baru 2 hari tak update entry,aku dah resah gelisah...walaupun aku tahu takda sapa nak baca blog tak best macam blog aku nie...uhuhu...sedar diri pulakkan??...hehehhe....by the way,sekarang nie dah masuk minggu 12 kuliah...means ada 2 minggu je lagi nak habis dah aku....aku bukan cerita sal nak cuti bagai nie...tapi yang aku nak celoteh nie pasal final project aku yang tak start2x lagi....agak gila bila takda perkembangan lagi kan??...yalah,bukan setakat sehari dua nak buat mende tue...seminggu pon agak payah jugaklah.....apatahlagi aku kena buat dua mini project nie utk dua subject yang berlainan....aduhaiiiiii,haru2x biru mcm nie....STRESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Esok insyaAllah baru nak gie beli semua barang...lepas tue,baru nak start wat dah...aku harap sangat menjadilah si Hi-Dech Robot aku tue....walaupun sebenarnya hak milik bertiga dgn group aku....tapi tue idea aku...aku dah lama minat bab2x robot nie...cuma dulu,robot yang pasang2x aje...tekan aje butang dah siap..boleh main dah...tapi sekarang nie,aku kena fikir idea,design,reka litar and banyak lagi lah...insyaAllah,aku harap allah permudahkan...aku risau sangat2x nie...dah tak tahu aku nak wat apa lagi dah....aku risau ditambah lagi dengan stress....boleh giler rasanya aku macam nie...ehhhhh,,,tak2x...aku tarik balik....hehehhe

okay...kita lupa sekejap sal tue...sekarang nie aku nak cerita sal hari nie...19 MARCH 2013...hari dalam sejarah aku bila aku duduk dalam library selama 5 jam sebab nak study subject microelectronic....issshhhhh3x...rajin benar budak nie....hehehhehe....semalam aku study ditemani Encik Hitam Manis...kesian dia...dah lah penat keje,balik rumah terus gayut ngan aku...kejamnya aku nie...hukhukhuk...awak,terima kasih yer???...sebab teman orang....entahlah,sekarang nie aku dah mula boleh  senyum macam selalu...walaupun takdelah macam dulu2x...aku rasa happy tanpa lelaki yang aku gelar sebagai kekasih...betullah kata awak...kalau dah ada jodoh,adalah...once again,thank you....awak dah tolong sedarkan saya....

hari-hari mendatang aku pasti busy dah....dengan nak setlekan final project....hantar lab report gie UTMKL....proposal ngan s;ideshow presentation....minggu test...then nak mengulangkaji study lagi....ouhhhhhhhhh,my god.....IM DEAD....hukhukhuk....aku risaulah tak score....yelah,aku dah nak grade nie...hope masih dapat kekalkan pointer yang baik...dan satu,aku nak capai impian aku sejak aku kat semester 1 lagi....minta2xlah kali nie aku dapat capai....grade dengan result yang akan jadi kenangan aku....pastinya 3 minggu kebelakangan nie jadi minggu yang berserabut...dah tahu sangat kalau nak exam jadi mcm nie....haru biru....hurm,rasanya bukan biru lagi...tapi haru hitam dah hidup aku jup lagi....hehehhe

okaylah,korang ye...aku nak sambung wat proposal sal NanoTechonology...esok aku kena submit....doakan aku dapat siapkan tau??..okay,sayang korang....


till then....bubye!!!!

No comments:

Post a Comment