My New Friend

Hai Miss Blogger...


how are you??...hahh,korang...apa khabar??...sihat??...dah makan??...cukup tidur tak??...hehehehe..okay laa yer,setakat nak berbasa-basi je ngan korang tue...yer,awak yang tengah baca nie...jangan senyum okay??....hehehehe....by the way,mengikut kata hati patik,tuan hamba sekalian mengerti akan tajuk entry Dang Lilo hari ini...ohhh,sungguh bijak tuan hamba yer??...hehehe...ampunkan patik,tuan hamba...hehehhe..by the way,nie nak cerita sal kawan baru orang...ORANG???...cem pelik je kan??..tapi kawan kita nie special ckit....huissshhhh...dah ada title special tue...amboi,gelenyah benor yer...sengal!!!

Kawan baru aku nie nama dia boleh wat lidah terseliuh sikit...kena pandai sebut...tapi aku tak berniat nak letak nama dia kat sini...cukuplah sekadar aku gelarkan dia dengan panggil Encik Hitam Manis...kalau dia baca entry mesti dia suka...sebab dia selalu kabo kat kita yang dia tue hitam...hehehehe..jangan marah yer awak....hehehheby the way,Encik Hitam Manis nie aku kenal dia bila dia return balik call aku..alah,aku nie time bosan banyak mende yang aku buat...antaranya ialah wat missed call kat nombor yang tidak dikenali...so,satu malam yang penuh kebosanan aku terbalikkan number phone aku...4 digit terakhir je yang tertukar tempat...yang depan semua sama...hehehhe...malam tue,orang yang terkena adalah Encik Hitam Manis kita nie...hahahhaha...ingat lagi,first time cakap dengan dia...dia tanya aku dapat kat number dia..yang aku tak tahan nak gelak tue bila dia cakap mcm nie...

"...Dapat mana nombor orang??..."
hahahha...time tue memang aku gelak giler2x...hehehhe...Encik Hitam Manis kita nie orang Pekan,Pahang...so,terjadilah pertemuan dua orang manusia...si pulan bin si pulan dengan si pulan binti si pulan...dia suka sangat pulan si pulan nie...hehehe....malam kitaorang kenal tue dah berborak sakan...macam2x yang diborakkan...dari isu number yang sama sampailah ke isu semasa...amboi,sakan betul...by the way,bermulalah episod sebuah persahabatan....hahhhh,jangan tak tahu Encik Hitam Manis kita nie peramah orangnya,baik hati dan hitam manis orangnya...muda lagi...masih boleh masuk list calon bakal suami Dang Lilo lagi...huwawawawahhhhhh~~~~~~~~~~~

comel tak aku??...hehehe
Dah sudah...gelak sakan pulak minah nie..suka benor cerita sal Encik Hitam Manis dia nie...hehehhe...gelak jugak...(dalam hati ada taman bunga....huk aloh,kak bedah)....okay laa,Miss Blogger...got to go...aku tgh sakit perut nie...tak sihat...nak tidur...semalam pon ber"dating" ngan Encik Hitam Manis sampai kul 4 pagi...tak ke naya kitaorang berdua nie...huhuhu....hari nie Encik Hitam Manis busy sebab attend majlis cousin dia kahwin...bestnye,boleh makan gulai orang kahwin naa....hehehhe...tak lama lagi,aku jadi beruang panda yang comel...heheheh~~~~~

till then....bubye.....><"

No comments:

Post a Comment