Kwang3x..Cerita Kita!!!

Hai Miss Blogger.....

S.T.R.E.S.S.
hai korang...apa khabar??...korang sihat tak??..dah makan??...bagus2x dah makan...wish korang happy aje malam nie...sory laa yer aku baru je nak rest kejup...semalam aku ter"kena"...aku ada test paper Engineering Management pagi tadi...so,semalam aku pon study laa bagai nak rak...rak??...rak kasut,rak buku dan rak kain...hahahahaha...amboi suka je kan aku nie....berbalik pada cerita tue,aku bukannya study mana pon...konon je bangun study pagi2x buta tapi aku kejup hadap nota kejup baring lelap mata...hahaha...memang study macam orang bengong jek....kwang3x....lepas tue,aku pon datanglaa kolej dengan rasa tak cukup tidur yang keterlaluan...datang2x je aku dah lambat 10 minit...hehehhe...takpe...sekali sekala..dua kali berkala-kala....so,aku pon duduk...pastu Puan A bgtahu hanya bab calculation je yang sempat buat...soalan bab teori takda...WHAT??????????....rasa nak guling2x aje depan kelas time tue...geram sangat....huwaaaahhhhh!!!...wa terkena!!!!...takpelah..alhamdulillah,test tadi dapat jawab dengan baik....hope dapat carrymark yang baik utk subjek nie....panjang cerita~~~~~

kitew blushing la!!
jom lompat bintang 100x....jangan ada yang semput pulak yer....okay,next story...aku rasa korang tahu sal Encik Hitam Manis aku kan???...i bet you all know about that...kitaorang alhamdulillah masih lagi best friend...yekeh???....cehhh tanya hati kejup...hati,kau tak trerasa apa2x ke??...hahahahaha....jangan sampai ada yang lain tau...cumanya aku ada kot terlepas cakap ngan Encik Hitam Manis...hahaha...rahsia...wat malu aku je kan korang nie??...ayoooooo,blushing!!!!....cuma tue laa...aku sekarang nie nak majok ngan Encik Hitam Manis tue...nak majok 5 minit...okay tak??...ke nak tambah lagi seminit???...hisshhhh...mengada-ngada....yelah,dia busy sampai takda masa untuk aku...kekadang tue aku yang terlena time tengah dating ngan dia...semalam pulak dia yang tertidur...haru biru cerita hidup aku.....

Bumble B.....
aduiiiii....idea aku hilang pulak...ape nak tulis nie erk???...nak teruskan ke ataw nak benti jek???...baik aku benti dulu...nanti melalut pulak...okaylaa,korang...got to go...aku nak settlekan mende lain kejup...berkaitan AHDR aku tue...apa AHDR tue???...nantilah aku update sal tue..next post korang ready laa yer???...aku nak bercerita sal robot...jangan tak tahu okay???...robot nie salah satu kegemaran aku....ingat lagi Bumble B???....antara my collection tue...okaylaa,darlings...(tiru ayat Fazura..sapa tue??)..wekkkkk!!!....



till then,Miss Blogger...see ya!!

No comments:

Post a Comment