Aku Dan Shawl...><"

Hai Miss Blogger...

how are you??...sorry dah agak lama aku tak ber'blog'kan...aku busy ckit kebelakangan nie...busy dgn final project aku...nie pon aku tgh curi2x masa tulis entry....stress aku nak study...tinggal 3 minggu je lagi nak final exam...aduyaiiii....see,nie laa aku...kalut je....

okaylaa nak dijadikan cerita....sekarang aku dah kembali pada dunia asal aku...yer,kembali pada firi aku yang dulu....atas alasan aku dah tak tahan dgn cemuhan orang disekeliling...aku dah malas nak teruskan lagi...kalau dulu aku beria sangat nak berubah tapi aku lupa dugaan yang aku kena terima lepas tindakan aku tue...yer,aku tak kuat...tak pe laa...bukan tertulis untuk aku terus dgn kehidupan aku....so,skrang nie aku dah pakai shawl...yes,dah pakai selendang....hehehhe...mesti nampak lain kan??...yess,of course laa nampak lain...muka aku yang bulat nie lagi...hahahhahahaha...haru seyyyy...

by the way,entry nie bukan entry yang nak berceloteh panjang2x...sebab got to back untuk wat keje...so,korang enjoy je laa gambar2x latest aku yang ber'shawl' bagai nie...hehehehe...

see ya....








bye,Miss Blogger.....

1 comment: