Aku Dan Kuala Lumpur...><"

Hai Miss Blogger....


How are you??...dah lama jugak aku tak mem"post" kan??...hehehhe...almaklumlah yer...sekarang nie aku tgh busy ngan nak kejar projek-projek final semester aku ditambah lagi ngan test yang berturut-turut dan jugak tutorial yang masih bertimbun....fuhhhh!!!...serasa nak demamkan dengar keluhan aku tue....macam susah sangat...hehehhe...by the way,takdelah susah sangat pun....cuma ada je masalah yang datang bertimbun...biasalah kata orang,dimana ada kemahuan disitu ada masalah....ye tak???...okay kita lupakan yang tue untuk seketika...kita scroll ke bawah untuk babak yang seterusnya....

for your information,aku baru je balik dari Kuala Lumpur 2 hari yang lalu...entry sebelum nie aku ada citer sal tue kan??...ok,dah refresh???...hah..imgat dah...bagus2x....okay,sebenarnya aku ada makmal kat UTMKL...nak selesaikan satu jam kredit kat sana...tapi semester nie adalah semester terbaik aku kat UTMKL...why???...sebab aku belajar kendalikan robot industry secara praktikal...yer,selama nie aku cuma belajar secara teori sahaja...so,bila aku dah praktik kan kat dalam laboratory,baru aku rasa yang selama nie aku belajar tak sia-sia...hehehe,thank you utk lecturer yang ajar kan tue yer??...aku tak ingat nama encik tue....okay,makmal tue hanya makan masa selama tiga hari saja sebenarnya...iaitu start pada 4 hingga 6 MARCH aje...tapi kitaorang sampai 3 MARCH kat Kuala Lumpur then balik ke Kota Bharu pada 7 MARCH....hahhhh,kira seminggu la kan??...huuuhhhhhh...tarik nafas kejup.....then,scroll ke bawah sat nooo....kita sambung ceghita lagi....

nak dijadikan cerita,selama 5 hari kat Kuala Lumpur,aku adalah jejalan ngan Cik Yoon ditemani Cik Bella bersama junior aku,Cik Dihar...hari first kat KL,bukan main aku jejalan kat Times Square sampai kebas kaki...hehehe...adalah aku beli barang ckit...couple tee ngan Cik Bella...sweetkan kitaorang??...tanda best friend je...bukan couple pon okay???...then tym hari ketiga kat sana,hari selasa tak silap aku...aku gie jejalan ngan Cik Yoon kat Wangssa Walk Mall...saja je sebenarnya sebab bebudak lelaki batch aku menunjuk sangat...then tym gie sana,kitaorang ter"masuk" kat pusat karaoke...ada ker istilah "termasuk" tue??...hahahha....apalaa Cik Lilo kan....menggedik je keje...nak dijadikan cerita,aku ngan Cik Yoon gie laa berkaraoke kat SuperStar Karaoke...best kot...melalak giler aku tym tue...melepaskan perasaan katanya...hehehe...pastu kitaorang shopping ckit sambil tue ter"ushah" 3 orang mamat nie....mak aiii,menyempat....hehehhe....then kitaorang balik sebab ada report yang kena hantar esok hari....esok harinya pulak,kitaorang gie ZgN Cinema kat KLCC untuk menonton wayang...tym pergi tue,Cik Yoon bersam Abe Adlee dia....heheheh....cute couple gitu....pastue timing kitaorang tak betul,so tengok citer tak best plak...Beautiful Creatures...entah hape2x aje...saspen je lebih...thriller kemain lagi bestnye....masuk paggung,aku layan makan popcorn aku je...citer tak best sangat...hampeh.....malam tue gi Times Square lagi...pastue aku beli baju berhood comel...Gangnam Style tue....nanty aku upload gambar okay???....

Hari last kat Kuala Lumpur,kitaorang gie Sunway Pyramid....hurmmm...aku sebenarnya tak nak pergi sebab tempat tue ada kenangan aku ngan somebody...tapi dah lama dah benda tue...almost 2 years....its okay...then,aku buang tabiat jup gie main skating....ice skating tue....hebat x???...hahahha...yerrr,hebat sangat sampai bontot aku macam nak pecah je asyik jatuh...godness...malu siot....hehehehe...aku main kejup je then aku chaw....aku join Cik Bella ngan Cik Dihar gie round Sunway Pyramid...malam tue kitaorg balik Kelantan...tym dalam bas,ada plak masalah timbul...tapi aku dah tak peduli sangat sebab tym tue aku rasa macam nak muntah aje....hehehhe....then here we are....KELANTAN!!!!!!!!

itulah aku....sejak aku duduk sememnanjung,aku dah pandai jejalan...aku suka jejalan nie...terutamanya kalau aku stress....aku suka tengok gelagat orang,suka shopping and yang pastinya taking pictures....nanty entry yang lain aku upload gambar2x aku kat KL....hehehhe...okay laaa,Miss Blogger....

till then..............bubye!!!

No comments:

Post a Comment