My Sweet Sour Memories!!!

Hai Miss Blogger....

how are you??...sihat tak??...entry nie adalah entry yang aku janji nak upload gambar2x aku tym kat Kuala Lumpur ngan member2x aku yang tersayang tue....so,korang enjoy je laa yer??...jom kita lihat sapa yang kene...hehehhe...


shopping at Times Square bersama Cik Bella

yummy...tutti fruitti bersama Cik Bella

sempat lg posing sambil wat keje...

amboi....senyuman lebar tue...

hebat tak aku posing ngn Cik Dihar....

with Cik Yoon...peace yo!!!!!!!

lab Automation Robotic with Syah and Cik Bella

nak gie KLCC...menyempat posing kat gate hostel UTMKL

posing at KLCC

with Cik Bella

posing jup....

at ZgN Cinema,KLCC....

kanak-kanak riang kejup yer....

with my gang....

arghhhhh....tolong!!!!!!!!!!!!!

tumpang jup...

saranghamnida!!!!!!!!!

at Sunway Pyramid....

peace!!!

okay....tue je laa gambar2x yang ada...banyak tapi tue je yang rasanya best lau nak post dalam entry aku nie....by the way...aku nak chaw dulu laaa....nak rehat kejup...petang karang ada kuliah pulak...hehehhe...

till then,Miss Blogger....see ya....

No comments:

Post a Comment