Hooray!!!!!!

Hai Miss Blogger....

Finally...MUET dah berakhir....paper reading,writing ngan listening dah berlalu...so far so good...hope dapat buat yang terbaek...hehehhe...sebenarnya aku bukan nak cerita sangat sal MUET nie....nak cerita sikit sal apa yang jadi ari nie...hikhikhikhik....

okay...nak dijadikan cerita...dalam dua minggu lepas,aku ada test utk beberapa subject...dlm 4 subject kot...alhamdulillah...3 subject aku dapat buat yang terbaek...85% for DDE 3343,69% for DDE 3223 and 79% for DDE 3423....carrymark utk DDE 3343 aku dapat A...tapi hanya utk 20% yang pertama sebab another 20% untuk final project....hope laa semua carrymark semester nie kababomm!!!!!!....hehehhe...insyaAllah...

Actually,entry nie pendek je sebab aku tak mood nak menulis entry pepanjang arie nie....sorry laa korang ye??...takda yang best sgt sekarang nie...so,till then Miss Blogger...




p/s::tinggal 1 month to go...lepas tue final exam...><"














No comments:

Post a Comment