Debaran Jiwa~~~

Hai Miss Blogger...

hai korang...apa khabr???...sihat???...demam???...dah makan ke???...sapa yang sakit tue jangan malas2x nak makan ubat okay???...jangan takut g jumpa doktor tau...jangan takut jarum...kecil je tue mcm kena gigit semut ja...hehehe...nasihat orang bukan main je kan aku nie...padahal kalau boleh nak jejak kaki kat pintu hospital or klinik pon tak nak...ada hati plak tue suh orang kena cucuk jarum...isk...isk...isk....sabar je lah yer???...Ooppsss sorry...dah kira aku tak cakap tajuk apa nak dicelotehkan hari nie...DEBARAN JIWA...apa tue??....biasa aku dengar GETARAN JIWA...nie mesti ada yang musykil ngan tahap bahasa melayu aku kan???...biasalah nak melawak....huhuhu~~~

by the way,straight to the point....actually entry kali nie aku nak share pasal feeling aku nak wat dua presentation penting untuk mini final project aku lagi seminggu...feeling???...tolong sebut tiga kali then lompat bintang dua kali...dah wat ke???...okay,duduk dan dengar....orang macam aku nie ada feeling jugak kan??...hahhh,minah gubra...hikhikhik....as usual laa kan...semua orang mesti rasa gementar nak wat presentation nie...walaupun untuk final project Electronic Manufacturing tue lecture kolej aku jugak yang wat seliaan...aku takut kalau project aku tue ditolak...lupa pulak nak bagitahu project aku tue apa kan...hahhh,mari dekat-dekat...yang jauh tolong rapat-rapatkan....aku pilih Mosquito Screamer.....erk!!!...pelikkan???..simple jek project aku nie...janganlah gitu korang...aku ada sebab aku yang tersendiri...hukhukhuk...sedih kejup...dan untuk my group final project for Automation Robotic tue...aku yang bagi cadangan untuk buat Line Trace Robot....ohhh my god...mintak2x lah menjadi...aku dah ra macam nak gila je nie.....

next one...aku rasa korang tahu yang aku dah last semester kat kolej aku nie...makin hari makin berat pulak hati aku nie graduate...macam-macam yang aku fikir...itu lah inilah...risau seyyyyy....hopelaa semuanya okay...aku risau tak dapat nak maintain result....aku harap semuanya bakal berakhir dengan baik....

so,sampai sini laa dulu yer,korang...aku dah blank nie...takda benda nak cakap dah....see you soon....




No comments:

Post a Comment